رفتارهای آزاردهنده خانم ها برای آقایان


رفتارهای آزاردهنده خانم ها برای آقایان گرداوری شد

رفتارهای آزاردهنده خانم ها برای آقایان

 

بسیاری از افراد در طول یک زندگی مشترک با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. در اغلب موارد فرد اعتراض کننده خانم ها می باشند در حالی که خود با رفتارهای آزاردهنده موجب عصبانیت شوهرشان می شوند. این رفتارها رفتارهایی به ظاهر ساده اما در باطن پیچیده و مهم می باشد که باید در طلو یک زندگی مشترک به آنها توجه داشته باشید و از انجام آنها خودداری نمایید.

یک مرد از شما انتظار دارد تا پس از ازدواج نقش یک خانم واقعی را ایفا نمایید تا او نیز بتواند به مسئولیت های خود عمل کند ، اما شما با رفتارهای بچه گانه خود او را آزار می دهید. مردها دوست ندارند تا زن مورد علاقه ی آنها پس از ازدواج بدون هیچ دلیلی گریه کند. این گریه کردن شاید از نظر یک خانم با هزاران معنی و مفهوم روبه رو باشد اما برای یک آقا معنای خاصی ندارد زیرا نمی داند که به چه دلیل شما گریه می کنید. او دوست دارد تا به شما کمک کند اما زمانی که علت را نمی داند و حتی نمی تواند حدس بزند بیشتر از قبل عصبی می شود.

یکی از عادات های نادرست در برخی از آقایان بی نظمی در قرار دادن وسایل آنها می باشد. از نظر آنها نیاز به قرار دادن هر وسیله در جایی خاص نیست زیرا یادآوری آن مکان بسیار سخت خواهد بود. بنابراین دخالت شما برای جابجایی وسایل بخصوص مدارک و لباس ها به یک شکنجه ی روحی تبدیل خواهد شد و همین مسئله سرآغاز یک دعوا خواهد بود. بهتر است تا پیش از دست زدن به وسایل او به شوهر خود توضیح دهید که بی نظمی موجب شلوغ شدن خانه می شود و این کار از نظر شما پسندیده نیست.

زمانی که با شوهر خود در حال گفت و گو هستید از غیبت کردن بپرهیزید. شاید غیبت کردن یک کار بسیار جذاب برای بسیاری از خانم ها باشد اما اغلب مردها این کار را بیهوده می دانند و از صحبت کردن در رابطه با یک فرد دیگر و پیشرفت ها و دارایی های او نیز بیزار می باشند. همچنین برای مسائل خانوادگی خود ارزش قائل شوید و آن را به دیگران توضیح ندهید. دخالت ها و تصمیم گیری های دیگران می تواند بر روی زندگی شما و اعتماد مابین یک زوج تأثیر منفی داشته باشد.

سعی کنید تا به وظایف زن بودن خود عمل کنید. پس از ازدواج از رفت و آمدهای دوران مجردی بکاهید ، این کار موجب می شود تا شوهر شما نیز به شما نزدیک تر شود و اوقات خود را با یکدیگر تقسیم نمایید. از بیرون رفتن های وقت و بی وقت خودداری نمایید و آنها را در خد سرگرمی به دید و بازدید های هفتگی یا ماهانه تبدیل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.