نقاط تحریک کننده در بدن خانم ها

نقاط تحریک کننده در بدن خانم ها و نقاط تحریک پذیر زنان گرداوری شد

نقاط تحریک کننده در بدن خانم ها

 

زوجین جوان در شروع رابطه جنسی در دفعات ابتدایی معمولا از ترس و استرس هایی رنج می برند. آنها این تصور را دارند که در صورت ارضاء نشدن طرف مقابل قطعا نقصی دارند که نمی دانند چگونه آن را برطرف نمایند. در حالی که شروع یک رابطه عاشقانه و پایدار در گرو هیچ یک از این تصورات نیست ، تنها آگاهی از علایق فرد مقابل و احترام به آنها و داشتن کمی اطلاعات ضروری می تواند به شما کمک بزرگی کند ، با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با مهم ترین نقاط تحریک کننده در بدن خانم ها بیشتر آشنا شوید.

اگر دوست دارید تا به همسری خاص و دلبر تبدیل شوید و هربار که اراده می کنید تا آخرین حد لذت جنسی خود نایل شوید نیاز است تا در ابتدا اطلاعاتی را در خصوص همسر خود بدانید. برخی از اطلاعات در بین همه ی افراد یک جنس یکسان است ، از جمله ی آنها می توان به نقاط تحریک کننده در بدن خانم ها اشاره نمود. زمانی که شما بر روی این نقاط دست می گذارید قطعا نتیجه ای بسیار خوب را تجریه خواهید کرد .

نقاط تحریک کننده بدن خانم ها با آقایان متفاوت است. یکی از نقاط اولیه که برای شروع رابطه ای عاشقانه تأثیر فوق العاده زیادی دارد ، نوازش کردن موهای سر اوست. خانم ها اغلب تصور یک رابطه ی سریع و بی چون و چرا را دارند ، در حالی که شما باید با ظاهری متفاوت از تصور او در یک رابطه پا بگذارید. بنابراین صبر داشته باشید ، هیچ گاه در یک رابطه جنسی عجله نکنید. پس از موهای سر ، بوسه ای بر روی لاله گوش همسر خود بزنید. او را بو کنید. نفس های گرم شما بر روی صورت او می تواند لذت جنسی را در او بیدار کند.

لب های همسر خود را ببوسید. سعی کنید تا با در آغوش گرفتن همسر خود و لمس بدن او به او ثابت کنید که چقدر برای شما ارزشمند است. بازوها و دست های او را بسیار آرام لمس کنید . سعی کنید این کار را با نوک انشگشت خود انجام دهید. سینه های همسر خود را به عنوان یکی از مهم ترین نقاط تحریک کننده در بدن خانم ها بدانید ، این ناحیه را بفشارید و حتی با خوردن به لمس آن بپردازید.

کلیتوریس را نوازش کنید. کلیتوریس با نوک انگشت خود ماساژ دهید. ماساژ دادن این ناحیه به صورت آرام می تواند به جاری شدن مایعی نرم کننده کمک نماید و دخول را آسان تر گرداند.

 

بیشتر بخوانید: تفاوت ارضا زن و مرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.