تفاوت های جنسی بین مردان و زنان

تفاوت های جنسی بین مردان و زنان گرداوری شد

تفاوت های جنسی بین مردان و زنان

 

یکی از حسن های جنس های مخالف ، حضور چنین تفاوت هایی در بین آنها می باشد. مرد و زن در زمینه ی مسائل جنسی رفتارهای متفوتی را از خود نشان می دهند. این رفتارها به نوعی تکمیل کننده ی یکدیگر هستند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با رایج ترین و بارز ترین تفاوت های جنسی در بین مردان و زنان آشنا کنیم. این تفاوت ها مکان یا اقلیت خاصی را نمی شناسد و تقریبا در بین همه ی مردان و زنان به صورت یکسان مشاهده خواهد شد.

یکی از اولین تفاوت ها میل به برقراری رابطه جنسی می باشد . این میل معمولا در آقایان بیشتر از خانم ها است. آنها در این خصوص با شما صحبت می کنند و دوست دارند که این رابطه با تداوم بوده و هیچ گاه فاصله ای در آن رخ ندهد. اما برخلاف مردان ، زنان دوست دارند تا این رابطه را هرازگاهی تجربه کنند ، زیرا شرایط خاصی را برای برقراری یک رابطه دوست دارند که قطعا با رعایت آنها به اوج لذت جنسی خواهند رسید. از طرفی دیگر ساختار بدن مردان در ناحیه ی تناسلی به ظاهر پیچیده اما در اصل بسیار ساده است ، برخلاف دستگاه تناسلی زنان که معمولا به زمان بیشتری برای رسیدن به لذت جنسی نیاز دارد.

بنابراین این نکته  را در رابطه ی جنسی خود در نظر داشته باشید که صبر یکی از مهم ترین شرایط است و باید از سوی شما رعایت شود. این مهم ترین تفاوت جنسی بین مردان و زنان است و باید از سوی یک مرد درک شود. از تفاوت های جنسی بین مردان و زنان اهمیت محیط اطراف برای برقراری یک رابطه جنسی است. مردها در ابتدا قبل از هر رابطه جنسی باید محیط را برای این رابطه عاشقانه طراحی کنند. حضو گل های رز ، شمع های روشن و محیط نسبتا تاریک می تواند بر رمانتیک شدن یک زن تأثیر گذار باشد.

از جمله تفاوت های جنسی بین مردان و زنان وجود مسئله ای مهم به نام بارداری است. مردان تنها به برقراری رابطه جنسی فکر می کنند ، اما زن ها باید شرایطی را از قبل برای بارداری یا باردار نشدن خود در نظر بگیرند. برخی از موارد نیز یک یا چند بچه در خانه ی آنها وجود دارد. معمولا خانم ها نسبت به مسائل مربوط به بچه ها و بهتر بزرگ شدن آنها حساسیت بیشتری دارند ، بنابراین این موضوع می تواند بر روی زمان و کیفیت یک رابطه جنسی در آنها مؤثر باشد.

 

علائم ارگاسم

همانطور که اطلاع دارید رسیدن به ارگاسم در زنان کاملا متفاوت از مردان است ، مردان این پروسه را در مدت زمان کمتری تجربه می کنند اما خانم ها برای رسیدن به اوج لذت جنسی نیاز به مدت زمان بیشتری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: علائم ارگاسم

 

نقاط تحریک پذیر زنان

نقاط تحریک کننده بدن خانم ها با آقایان متفاوت است. یکی از نقاط اولیه که برای شروع رابطه ای عاشقانه تأثیر فوق العاده زیادی دارد ، نوازش کردن موهای سر اوست.

بیشتر بخوانید: نقاط تحریک پذیر زنان

 

نقاط تحریک پذیر مردان

کشاله ران در مردان جزء نقاط تحریک کننده در بدن آنها به شمار می رود. لمس کردن به صورت دورانی در این ناحیه در برخی از مردان سبب تحریک آنها می شود.

بیشتر بخوانید: نقاط تحریک پذیر مردان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.