مواد غذایی افزایش دهنده میل جنسی

مواد غذایی افزایش دهنده میل جنسی

 

در این مقاله قصد داریم افزایش میل جنسی از طریق رژیم غذایی را با هم مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم برای رسیدن به چنین شرایطی چه مواد غذایی باید مصرف شود.

غذاهایی که می تواند به این شرایط کمک کند:

غذاهای مقوی طبیعی: موادی همچون انجیر، موز، آووکادو که مواد طبیعی و مغذی هستند می توانند ویتامین ها و مواد معدنی فراوانی وارد بدن نمایند که جریان خون را به اندام هایی همچون آلت تناسلی افزایش دهد و به طور طبیعی میل جنسی را بیشتر کند.

غذاهای غنی از ویتامین C: ویتامین C می تواند جریان خون به اندام ها را افزایش دهد. بنابراین وجود این ویتامین در برنامه روزانه ضروری است. ویتامین C نقش مهمی در میل جنسی زنان دارد. برای افزایش این ویتامین می توانید از بروکلی، پرتغال، فلفل قرمز و سایر موارد استفاده کنید.

غذاهای غنی از آهن: کمبود آهن به خصوص در زنان می تواند تاثیر منفی بر روی برخی از شرایط همچون میل جنسی ، روان بودن ناحیه تناسلی و رسیدن به ارگاسم داشته باشد. منابع عالی از آهن همچون سبزیجاتی با برگ سبز همچون اسفناج به همراه گوشت است.

غذاهای غنی از کلاژن: با افزایش سن تولید کلاژن نیز کمتر می شود و همین امر تاثیر منفی بر روی پوست می گذارد و باعث سفتی ان می شود. این فرایند تحمل دخول را کمتر می کند. برای افزایش کلاژن می توان از آب استخوان یا مکمل استفاده کرد.

سیب زمینی شیرین: این ماده سرشار از پتاسیم و ویتامین A است و می تواند برای افزایش میل جنسی مفید باشد.

هندوانه: هندوانه اثری همچون اثر قرص ویاگرا را دارد.

ادویه هایی مثل جوز و میخک: ادویه ها سرشار از آنتی اکسیدان های مختلف هستند و می توانند برای سلامت کلی بدن و افزایش میل جنسی مفید باشند. یکی از تحقیقات انجام شده نشان می دهد عصاره جوز و میخک می تواند رفتار جنسی حیوانات مذکر را افزایش دهد. میخک برای بهبود بوی بد دهان نیز موثر است.

شکلات تلخ: تحقیقات انجام شده نشان می دهد مصرف شکلات تلخ به ازاد شدن فنیل اتیل آمین و سروتونین منجر می شود و باعث افزایش میل جنسی می گردد.

آجیل برزیلی: این آجیل سرشار از سلنیم است و نقش مهمی در سلامت سطح تستوسترون دارد.

بادام: بادام غنی از روی، سلینوم و ویتامین E است . این ماده سرشار از مواد معدنی و ویتامین های مختلف و اسیدهای چرب سالم است و می تواند سلامت جنسی را بهبود ببخشد.

آب: باید اطمینان حاصل کنید بدن شما آب کافی دارد. کمبود آب در بدن باعث ایجاد عوارض جانبی و منفی می شود و می تواند میل جنسی را در افراد کاهش دهد. اگر می خواهید از خستگی، سردرد و خشکی واژن خلاص شوید، آب کافی بنوشید.

 

منبع: draxe

خواص شیر خشت از نگاه طب سنتی

خواص شیر خشت,درخت شیر خشت,شیرخشت در بارداری,خواص شیرخشت برای پوست,مضرات شیرخشت,شیرخشت برای نوزاد,طبع شیر خشت

عرق مخلصه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.